detoxar

Det går inge bra för mig att gå ner i vikt.
Har extremt svårt för att låta bli godsaker!
Har fått ett extremt söt-begär av nån anledning.

Har köpt en detox-kur för att se om det kan hjälpa mig lite på traven.
Det är ju inget som byter ut annan mat, man ska bara dricka det (12ml örter blandat med 1,5l vatten) varje dag i 20 dagar. Man blandar det i en vattenflaska som man har med sig och dricker ur titt som tätt under dagen. Det ska rensa ur kroppen på slaggprodukter. Sen är det givetvis meningen att man ska äta nyttigt under tiden :)
Vätskan är faktiskt riktigt god, persika och citron smak. Lite söt i smaken. Så passar mig perfekt!

Har gjort detta 2ggr tidigare innan jag väntade Julius.
Och det känns verkligen bra efteråt! Det rekommenderas att göras varje höst & vår.

Ska försöka träna lite mer också. Men då är det det här med tiden (!). Med 2 småbarn finns det inte så mycket tid. Och på kvällen när dom har lagt sig är jag dödstrött! Har lagt mig innan kl 21 den senaste tiden, hur kul är det på en skala?



- Skål då!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klart du ska få låna Sons of Anarchy. Har en vän i laget som har lånat den, så när hon är klar säger jag till. :)

2011-10-03 @ 17:23:22
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0