Ordning på vardagen.

Efter 2 veckors inskolning och sjukligheter har vi äntligen fått lite ordning på torpet igen :)

Veckorna består numera utav dagis-hämtning & lämning, studier, cirkelstyrka, medelgympa, simning, sångstunder, kyrkbus och annat smått & gott. Samt lite tråkigheter som matlagning, städning och tvättning hinner man ju alltid också med...även om man gärna skulle vilja slippa!

Dagarna går så fort att jag inte hinner tänka på att jag även har en bebis i magen. Lite synd tycker jag, skulle även vilja hinna med att njuta av bebismagen, men det är väl så när man har ett annat barn som tar all uppmärksamhet & tid. Bebisen gör mig iaf påmind emellanåt genom en massa sparkar och rörelser :)
Det är en härlig och alldeles underbar känsla!

Ni får en bild på magen nästa vecka då jag går in i v.24


Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande =) Ni vet inte vad det blir för något denna gång?

2011-03-07 @ 20:15:39
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0