Förskoledrama

Härom dagen träffade jag en annan förälder som har barn på ett annat dagis. Hon berättade att dom har lämnat ut blanketter till alla föräldrar på flera dagis för att få deras åsikter om det här "förskoledramat" som håller på.

Så jag tänkte att jag också kunde ställa upp och dela ut blanketter på Julius förskola.



Sagt och gjort!

Får väl se hur många föräldrar som delar med sig av deras åsikter. Jag väntar nu på att alla ska återlämna blanketterna så ska jag knata bort till kommunen och ge dom allas åsikter :)

Sen får vi se om det gör någon skillnad...


Kommentarer
Postat av: Lina

ååh vad spännande. Det lär ju visa sig om några månader vad det blir i alla fall =) Jag hade typiskt "tjejmage/tjejkropp" TOTALT JÄTTE GIGANTISKT STOOOR, ingen tvekan och då hade vi inte ens kollat kön. Men jag vet inte om man ska tro på allt jag kommer säkert bli lika stor och föda lika pytte bebis även om vi skulle få en pojk =) Du får säkert bara en fin liten mage vad du än bär på =)

2011-03-18 @ 09:45:18
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha.. Jag har inga sånna bilder. Hade varit en väldigt ovanlig bild eftersom att det bara hänt en gång, plus en gång dagen efter. :)

2011-03-18 @ 09:58:28
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0