Elchocken!

Idag hade öppna förskolan utflyktsdag till Gammelgården.
Vi drog iväg hemifrån 9.30 och när vi kom dit kom även alla andra, en massa mammor med sina barn. Även Isabella kom med sina tjejer, - Tack så mycket för de fina kläderna! Hälsar Livia :)

Vi hälsade på kaninerna och hönsen.
Fikade lite.
Spelade boll.

Innan vi åkte hem hälsade vi även på hos fåren. Dom hade elstängsel runt sig (!). Kanske inte det smartaste med tanke på att det är många barn som går där och vill titta på de ulliga djuren. Jag hade då fullt sjå med att hålla Julius ifrån stängslet. Men rätt som det va var han där med handen och jag tog tag i hans hand precis samtidigt som han nudadde tråden så jag fick stöten i mig istället för han. Ush, det var läskigt! Det röck till i hela kroppen. Tur att jag fick den iaf...vet inte hur han hade reagerat...han hade kanske lärt sig en läxa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0