Softar...

Mannen är på bio med en kompis ikväll. Kul för han. Dom träffas allt för sällan tycker jag. Och Nicklas är så trevlig. Var som sagt på husvisning idag. Men tyvärr kom ingen "wow"-känsla denna gång heller. Fast däremot så tror jag Julle fick det. Helt plötsligt utbrast han "WOW!" när vi gick genom matsalsrum till vardagsrum. Dessutom bor hans kompis Alvin tvärs över gatan :)

Gjorde kors i taket igår. Gör det även ikväll. Livia har somnat av sig själv, på egen hand, två kvällar i rad! Så skönt. Speciellt för min rygg! 

Funderar hur jag ska frakta mina skor som jag sålt på tradera. Synd att man är så snabb att kasta skokartongerna när man har köpt nya skor. Kläder brukar jag bara slå in lite fint i plastpåsar, men det kan man ju inte gärna göra med skor...hur gör ni andra?

Funderar även på hur jag ska göra med mitt hår. Det är så förbaskat trist just nu. Livlöst. 

Har lite ont i halsen känner jag. Såhär tjock och slemmig. Och i näsan. Kände av det först igår kväll. Trist. Jag som tänkte komma igång med löpträningen för 2:a gången i år ;) Får bli lite ingefärsté och vila i soffan med Liza Marklunds bok. 



Kommentarer
Postat av: Jessica Wallberg

Hej hopp!

Här är vi också täta i näsa och hals...

ALLERGI kallas det visst. ;) Pollensäsongen har slagit till hårt nu. Här inväntar vi regn så att det lägger sig på backen. Bilen var inte grå, utan gul imorse.

Hoppas att du känner dig bättre snart!

Kramar

2012-05-03 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0