Nervös!

Vi är hemma igen. Skönt att komma hem, samtidigt som det är tråkigt att åka därifrån.
Livia är lite snuvig. Så skippade babysim idag.

Jag håller på att förbereda mig inför morgondagen. Det är en stor dag i morgon.
Först ska jag tatuera mig på förmiddagen. Sen ska jag på arbetsintervju på eftermiddagen.
Dubbelt nervös, alltså!

Pirrig och spänd inför gaddningen. Vet ju att det inte är så värst skönt. Och nervös för att det inte ska bli bra. Mega-nervös inför intervjun. Som en klump i magen liksom. Skulle behöva ta en springtur så att det släpper. Men det ska nog gå bra. Läser på lite om företaget och vilka frågor som kan dyka upp. Ush, jag kommer ju se gråtfärdig ut på intervjun när jag precis innan har varit och plågat mig själv. Dålig planering kanske, men får passa på medan jag har barnvakt!

Ni får veta mer i morgon...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad spännande, båda två sakerna! Lycka till kussen!!! :)

2012-03-26 @ 10:56:54
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad spännande med intervju. hur gick det? Såg att du hade ringt, glömde ringa upp. vi hörs imorn =) kram

2012-03-26 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0