Löpskor.

Idag har det blivit två promenader ner på stan. Helt slut är jag nu!
Så jäkla varmt och skönt det är ute idag. Fick ta av mig fler och fler plagg på vägen hem. Var nästan naken till slut ;) Efter lämning på dagis var det sagostund på bibblan för Livia. Men inte förrän kl 10 så var in på TeamSportia innan (typ enda affären som öppnar tidigt) och tittade på löpskor. Hål överallt på mina gamla, så behöver verkligen ett par nya. Fick prova flera par. Utan att titta på prislappen gillade jag så klart de dyraste. 1499kr. Så typiskt, händer alltid mig! Bra också att de var svarta. Vill inte ha vita springskor för de blir ändå svarta till slut! När jag skulle betala kunde jag inte komma på vilken PIN-kod jag hade. WTF, jag är ju nästan helt säker på att det ska vara dessa siffror! Har nyss bytt bank, därav ny kod! Inte så mycket att göra åt saken. Fick gå hem och logga in på bankens hemsida för att se vilken kod jag har. Efter hämtning på dagis, lunch och lite lek tog vi då andra promenaden ner på stan för att köpa dessa löpskor, igen. 

När jag kommer hem och ska packa upp skorna ser jag att det är massa data-grejer med. Och under sulan nån konstig mojäng. Misstänker att det är nån typ av stegräknare eller distansmätare. Inte undra på att dom var dyrare än alla andra skor! Har aldrig haft intresse av eller brytt mig i hur långt jag har sprungit. Men om jag kan lista ut hur detta fungerar så kanske det blir roligt till slut...

Nån som har liknande skor?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Så där har jag på mina nya också :) Googla på det :)

2012-03-21 @ 15:00:26
URL: http://viiii.bligg.se
Postat av: Lovisa

Vad spännande! Jag valde också svarta springskor för vita blir så skitiga. Köpte ett par Nike och då finns det också så man kan se om man har en liten sak och sen en iphone. Dock så var inte den där lilla saken med men jag kan ju se ändå åå telefonen med ett annat program, det är lite somnande faktiskt för man ser ju till och med på karta. :)

2012-03-21 @ 23:33:15
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0