Prinsessa

Imorgon blir våran lilla prinsessa 3 veckor.
Tänk att hon nästan redan har ökat 1kg i vikt (!) nästan så att man önskar att hon ska sluta äta ett tag så att hon förblir liten lite längre...

Besökte BVC idag och hennes mått är nu;
vikt: 4270g
längd: 53,5cm

Vi anmälde oss till babymassagen till hösten. Det fanns inte när Julius var bebis så det ska bli spännande att prova på. Kul att ägna lite tid åt bara Livia utan att Julius ska vara med och härja omkring :)
Tänkte även anmäla oss till babysången på kyrkis, då är Julius på dagis så får jag och Livia göra något mer kul tillsammans. Även syskon-sånggruppen tänkte jag anmäla oss till. Men babysim för Livia får vänta till våren då hon fortfarande känns lite för liten för det nu. Julius var också 6 månader när han började på babysim, då är dom ju lite mer med själva och minns mer.

Det känns bra att man har lite aktiviteter som är bokade så slipper man fundera varje dag på vad man ska göra.


Våran underbara lilla sessa :)

Kommentarer
Postat av: Cake o'Holic/Emilia

Hej o tack för den fina kommentaren! :) Jag bor strax utanför Ludvika, så helt fel ute är du ju inte ;) Roligt att du gillar mina verk!

2011-07-27 @ 17:57:12
URL: http://cake-oholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0