Ingen ro, ingen vila...

Första natten hemma för lilla Livia gick hyfsat bra. Hon har så klart lyckats vända på dygnet. Sover hela dagarna och är vaken på natten. Men jag klagar inte...hon är så otroligt söt så jag skulle ändå inte vilja sova och missa en massa tid då jag kan titta på henne :) Och på dagarna är det ju fullt upp med Julius så det är nästan skönt att hon sover då..haha

Igår tog vi premiärturen med syskonvagnen. Livia sov så klart eftersom det var dagtid. Julius satt bredvid och tittade på henne. Varje gång vi träffade bekanta på stan och stannade för att prata med dom då skulle han visa upp henne, peka på henne och se så glad och stolt ut :)



På eftermiddagen var vi hos mormor & morfar. Johan och morfar tog en cykeltur runt Väsman medan Julius och mormor bakade och jag myste med Livia :) Sen blev det grillning till middag. En skön och trevlig dag!

Idag tvättar jag en massa bebiskläder som jag hade när jag var liten. Har inte köpt nå nya kläder alls till Livia, och upptäckte att hon behöver kläder! Tur att mormor tog med mina gamla kläder så jag kunde gå igenom det och spara det som var fräscht och fint. Hon hade även köpt lite nytt. Jag vill ju inte bara sätta på henne kläder ifrån Julius...

Julius & Livias farfar kommer hit snart på besök.

Senare ikväll ska vi till Fredrik, Jenny, Simon och lilla Sebastian (som är 1 vecka äldre än Livia) och grilla. Mycket trevligare än så kan det ju knappast bli på en söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0