Granen...



Vi fick kapa av den lite i toppen. Visst är den stor?
Herregud, jag som hade tänkt mig att vi skulle ah en liten liten gran, som typ var hälften så lång :) Men den var ju sååå billig!



Barnen gillar granen! Livia kan ligga på golvet och titta på den i timmar!



En färdig gran. Skulle kunna ha lika mycket till i den, men vill inte ha för mycket heller. Det är ändå 3st paket glitter - 15m! Hade varit fint med lite julklappar under granen, men vet inte om jag vågar lägga dit dom...finns ju en risk att dom kommer bli öppnade före julafton då :)

Bor man i ett stort hus, typ herrgård, så är ju dessa granar jätte fina!
I en lägenhet blir den ju lite för stor :)

Ska man ha en gran så ska man!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha stooorvar den. Men väldigt fin :) Hoppas att den inte barrar så mycket bara. Stor anledning till att jag kör på plast ;)

2011-12-05 @ 16:20:22
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jättefin gran! Vi hade en sån förra året och ska absolut ha en sån i år med. Dom är ju så tjusiga!!

2011-12-05 @ 18:10:21
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ojoj superfin, stor var den men det ska de ju vara :)



Ok, men då ska jag kika där. Du får uppdatera om hur det går fram till jul om barren håller sig någorlunda på plats eller inte, för i så fall blir det nog en tidig gran till nästa år :)



Nej, den marknaden har de bara en gång per år - men den är värd att åka på så du får sikta på nästa år

2011-12-05 @ 20:41:06
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Våran kungsgran förra året köpte vi två dagar innan jul och några dagar efter nyår började den torka och barra. Vet inte om jag var för snål med vatten. :)

2011-12-06 @ 13:17:00
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh så fin! Vill också ha! Jag är bara rädd att den ska vara "överbarrad" till jul om jag köper den nu. Har du nåt bra tips på hur du gör för att den ska hålla sig året ut?



Tycker för övrigt att det är så hiiiimla mysigt att kika in på din blogg! Det har jag ju sagt tidigare, men jag hoppas inte du tänker sluta!

Massa kramar och grattis i efterskott!

2011-12-09 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0