Favvokulan...

Bortsett från Johans förstås..hahaha


Det är många som reagerat på att vi är tidiga med att sätta upp granen...

- När sätter ni upp granen?


Jag tycker inte alls att vi är tidiga. I min familj har vi alltid varit ännu tidigare! Morsan har julpyntat och satt upp granen i typ november (!). Johans familj brukade sätta upp granen till lucia.
Jag vill hinna njuta utav den så länge som möjligt. Det är ju inte så bara att fixa en riktig gran, och sen ska man kasta ut den 2 dagar senare...då känns det ju meningslöst att anstränga sig så mycket!

Nu ska jag placera julklapparna under granen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har den framme före jul och kastar gärna ut den snabbt. jag skulle gärna sätta upp den till 1 advent. Blir bara så tomt när alla paket är borta och känslan är ju inte kvar efter jul tycker jag :)

2011-12-06 @ 13:04:06
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hemma hos oss tog vi in granen några dagar innan jul. Om man har den kvar till tjugondagknut eller när det nu är man ska slänga ut den så hinner man tröttna ändå. :)

Vi kanske ska köpa våran lite tidigare i år, jag jobbar ju jul så det blir någon dag vi är lediga tillsammans och har tid. :)

2011-12-06 @ 13:19:16
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0