Choklad på julen.



Man får ju alltid minst en chokladask i julklapp. Det är bara så det är. Oavsett om man har önskat sig det eller inte. Varje år får man choklad. Det hör ju liksom julen till. För två år sedan var jag och Johan så jäkla less på denna förbaskade chokladen som man kände sig tvingad att äta. Bara för att. Så förra julen fick vi ingen choklad. Inte en enda chokladask. Gissa om vi blev besvikna? Som tur var räddade min mamma vår jul och gav oss en Aladdin chokladask - den godaste(!) några dagar efter jul. Nu sitter vi här igen med flera askar - stora och små. Och jag klagar inte, för vem vet, då kanske vi blir utan nästa år!

Jag var ikväll på gymmet och gjorde av med lite energi. Har inte varit där på 4 veckor. Vägde mig. Vågen visade 60kg. Precis som förra gången jag var där. Fantastiskt. Juletider och allting. Inte ett enda kilo.

Då kan jag väl likaväl öppna en chokladask till så är det bara 3st kvar sen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart chokladask hör julen till:) Själv äter jag tom dem jag inte alls tycker om, bara för att det ska ta slut;)

2011-12-27 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0