Bio-time

Imorse drog jag med barnen till gymmet för att träna lite. Ja dom hade ju barnpassning. Så varför inte passa på liksom. Efter det fick dom en glad och nöjd mamma med massor av energi :)
På e.m åkte vi upp på Lyviksberget. Köpte nya täcken och kuddar till gården. Varma sköna. Blir så kallt på nätterna där. Var in på Coop också. Köpte massa nyttigheter. Nu ska jag bli nyttig minsann. Gojibär. Solroskärnor. Paulúns müsli med blåbär och vanilj. Havremjölk så jag kan göra smaskiga smoothies. Dinkelbröd och keso.

Ikväll kommer morbror hit och ska passa barnen. För jag och Johan ska nämligen på bio :) Lite par-tid ska vi ha. Kvalitétstid för honom och mig. Visserligen blev det en sen film så vi hinner natta barnen innan. Så förhoppningsvis behöver morbrar endast ligga i soffan och titta på tv medan barnen sover gott i sina sängar. Första gången som han passar båda barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0