Är glad!

Har haft en riktigt bra start på denna vecka!

I måndags kom bästa vännen Kajsa och hälsade på, hon är hemma nu i ca 3 veckor - pluggar i Umeå annars. Det var så mysigt att träffa henne. Vi fikade, gick ut med barnen och lekte i snön. Julius  blev tok-kär i henne och skulle bara vara hos henne :)

Igår var vännen Jessica här med Evelina. Flickorna busade lite, vi fikade, hon passade Livia medan jag hämtade Julle på dagis, sen sov alla barnen i samtidigt och vi surfade lite på nätet. Jessica visade mig alla köp- & sälj barnkläder på facebook. Herregud, säger jag bara! Visste inte att det fanns så många grupper, kanske är jag som är lite efter... Nu är jag med gruppen för dom som köper/säljer Me&I kläder, märkeskläder och Po.P kläder. Jag kan redan säga att det är FARLIGT att bli medlem här! Man blir som besatt!! Men rensade ju här om dagen bland massa kläder som Livia växt ur, så la upp lite på dessa sidor...får se om jag får lite sålt :)

Igår kväll träffade jag vännen Elin. Vi käkade på stan. Myste och hade mycket att prata om. Har inte träffats på säkert 3 månader. Hade gärna träffat lille Ludde också, men det får bli nästa gång, bara det inte dröjer lika länge till nästa gång!

Bra dagar med mina vänner!

Veckan kan ju inte bli mycket sämre eftersom det är JULAFTON om 3 dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0